torsdag

Thank God I´m pretty!



Kl.14:50
Den här förmiddagen har jag överkonsumerat kaffe, varit ute och spatserat i naturen med Kajsa, och utforskat min egen musiksmak. Jag har bland annat fattat tycke för ett band som heter Johnossi. Utomordentligt vackert, även i mina kräsna öron.

Idag är en sådan dag då alla bekymmer tycks ha försvunnit för gott.

Jag vet att de finns där, men ingenting kan överrösta mitt goda humör.

Så det känns fantastiskt bra. Idag.
Dagar som den här inträffar dessvärre högst en gång i halvåret.


Glada minnen från en svunnen tid kom och hälsade på när jag fick för mig att bläddra igenom mina gamla fotografier från 00-talet.

Man har ju haft lite diverse olika stilar genom åren...






I
eftermiddag bär det iväg på två olika lägenhetsvisningar,

det är alltid lika spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar