lördag

Raseriutbrott!

Kl.17:30
Jag blir jäkligt frustrerad när inget går som man tänkt sig!
Jag skulle med bussen som gick kl.17:10 i dag, men innan dess så var jag tvungen att gå iväg med Kajsa till pappa.
Och naturligtvis var jag, som vanligt, ute i sista sekund.

När jag väl tror att jag är redo att ge mig iväg så ringer det på telefonen.
Det är Miah som vill att jag ska komma ner till Tårpilen och ta en cigg.
Inget ont menat Miah, men det sabbade hela min planering.
Men det kommer jag inte underfund med förrän jag väl har lämnat Kajsa hos pappa och sprungit från honom som en dåre för att hinna med bussen.
Då jag, mitt i min slutspurt, upptäcker jag att jag inte har med mig plånboken!

Ring aldrig till mig när jag är på väg någonstans. Fatta det! ;)
Nu får jag vänta en timme på att nästa buss ska komma.

1 kommentar:

  1. Hej gubben.
    sorry det var inte min mening att sabba din planering.
    ber så hemskt mycket om ursäkt..
    puss

    SvaraRadera